Louise - underbart väder!

Hellooo! Glad Påsk och visst har inte vi ett underbart väder ute?
Igår var jag ute hela dagen, som sjuk har jag bara legat inne, så jag och min kompis Hannah gick ut och tog en massa bilder till hennes fotoprojekt i skolan. Efter att varit ute i ca 5 timmar så gick vi hem till mej för att äta middag.
Mina päron tog bilen och åkte till vårat landställe för att lasta av lite grejer som ska upp på vinden, så jag och Hannah slängde i oss en kyckling och gjorde en grym potatissallad! Jag är sååå bra på att laga mat! ;)
Efter maten svullade vi järnet till en james bond film. Quantum of solace. Ganska bra sådär. Är det bara jag eller läser ni andra Quantum som Kvantum? Ica Kvantum? hahahaha..


Kommentarer
Postat av: Hannah

Asså jag är bättre på att laga mat, haha, det var ju jag som skärde alla oliver och det gjorde ju allt så mkt bättre ;D!!! xDxD

HAHAHHA, nää jag säger inte Kvantum, det heter ju Quantum, så det är nog bara du lollo! ;D

Kramkram

Föresten äre ok om jag också tar bilden till min blogg?! den jag tog med mobilen blev inge bra... :)

2009-04-11 @ 17:03:23
URL: http://thatshannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0