Louise - Twitter.com/brlin

Idag har det varit en helt underbar dag. Chill som tusan!
Först kom vi till skolan och hade två lektioner. Efter det åkte klassen in till stan för att gå på armémuseet.
Ganska intressant sådär. Sen när klockan var halv ett så fick vi åka hem. Men jag och Josefin och några kompisar stannade kvar i stan och åt lunch på pizza hut! Yummi!
Sen fortsatte jag och Josefin på egenhand in i shoppingland! haha.
Det blev en massa saker ska jag lova er!
Tre sommarlinnen, solglasögon, två väskor, ett par mystofflor, nagellack i två färger, smycken mm.
Låter det inte underbart? :D
Nu ska jag kolla på USA vs Sverige! Ni vet väl att det är hockey VM?
Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0