what!!

hejhej!! .. idag när jag vaknat så titta jag utr och såg att det regnade   -.- hatar sveriges väder!!! aja jag skrev med gabby i går :) hon flyttade ju till afrika i somras ,men hon verkar trivas rätt bra faktist ,och det e ju skönt att höra ,, hon kmr hem i jul och det ska bli übeeeer kul :D:D  jag har vart i kista på morgonen och köpt lite smycken och en vit vanlig tröja ... i kväll så ska vi över till krille som typ fyller år lr nått :) titta hur det regnar på bilden! ush...  men nu måste jag gå och äta lunch .håller på att hungra ihjäl (AA) haha  pusspuss/josefin

Kommentarer
Postat av: emma

josefin har en bra kamera? :D <3

2008-09-06 @ 19:06:36
URL: http://emmarasmussen.blogg.se/
Postat av: josefin

hahahah :D , vem emma e det ? hahaha

2008-09-06 @ 19:13:40
Postat av: emma

meh josefin är seeeg? ;D kolla på urlen? <3

2008-09-06 @ 20:32:39
URL: http://emmarasmussen.blogg.se/
Postat av: josefin

hahha ojdå :) haha

2008-09-06 @ 20:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0