we <3 smulpaj!

Idag var det en vanlig skoldag med en galen mattetimme och mycket mer!
josefin och Emma R hade grymt kul när dom visade en massa korttrolleritrick som jag och andra inte fattade ett skit av! sååå dumma är vi antagligen.. för dom visade sig ju vara en smula enkla, förutom josefins! fortfarande ett mysterium..
när josefin och jag åkte hem till mej efter skolan bestämde vi oss för att göra en smulpaj, det visade sig inte vara så enkelt i början, men det gick! hhaha, och fyfan vad god den var ! :D
                                 
haha, jag sa ju att det inte var så enkelt.. inte för josefin, kolla va diiiiiiirty hon är :D haha <3
imorgon ska vi simma! :D igen.. som vanligt helt enkelt.
och jag skojar inte när jag säger att vi har mycket läxor!
KRAM ÖNSKAR LOUISE!


Kommentarer
Postat av: emma

louise du vet att vi älskar dig ändå, även fast du är lite småkorkad ;p <3

2008-09-23 @ 21:57:26
URL: http://emmarasmussen.blogg.se/
Postat av: LOUISE

afdjoasföjasöjösafjasfj :D

2008-09-24 @ 17:17:49
URL: http://brelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0