top model eller Idol?

alltså själv e jag beroende av idol och top model. och idol är varje dag denna vecka, vilket top model oxå e. fasst det e iaf fina på onsdag vilket e skönt, men i dag,,, vad ska man titta på ? :O
jag fick ett bra svar av min mamma , att jag skulle titta på Top model och sen titta på idol på datan. Men det sa hon nog bara för att ´hon älskar top model -.- haha skööning där xD
aja jag har iaf fått mitt skolfoto! bläääsh! jätte fult. det ser ut som att jag har missuppfattat hela grejen. Vi hade som sagt tönt-tema på klassfotot, men det såg ut som att jag va en tönt på mitt personliga foto oxå -.-XD ahaha!
aja nu måste jag få nått att äta ! super hungrig! pusspuss/ josefin
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0