Thomas!!!!

haha , i går satt vi på bussen med min gamla kompis , hon började snacka med sina kompisar om en lärare i skolan som hette Thomas .. nu råkar jag gå i samma skola som hon haha
idag när vi stod vid tv:en så såg vi en gubbe som va jätte stor vilket den här kompisen hade sagt ,, han va tjock som faaan och har för stora byxor så att han måste dra upp dom hela tiden . hahah
jag å lollo fick världens skratt anfall !!!!
jaja , vi har spanska läxa tills i morrn -.- och engelska tills på fredag och svenska tills på måndag , sen har vi en teknik uppsats tills oktober typ som ska vara 5-6 sidor O.o fatta!!!!!!
och juste tills den 22 september så ska vi läsa ut en bok som vi fick FÖRRA VECKAN  , fatta va lite tid:Ooch den fullständigt suuuuger !!!! ... den heter en komikers uppväxt , av Jonas Gardell.
men nu måste jag faktist läsa lite ,,
pusspusss// Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0