te med honung i

tjänare!
nu ska jag börja med det extremt dåååliga!
igår hade jag fruktansvärt ont i halsen, no doubt about it! men senare under dagen, efter att ha skippat gymnastiken i skolan och knarkat ihjäl med halstabletter så blev det mycekt bättre. Inga halssmärtor ^^
Senare på kvällen hade jag och Josefin träning som vanligt och det gick väl bra, förutom några fall och sånt :)
Dagen efter (fredag) skulle jag gå upp och eftersom jag inte hade ont i halsen så trodde jag att allt var bra, tills jag skulle säga godmorgon till pappa som var först uppe efter mej, allt som kom ur mej var g...
jag fick inte ur mej ett ända ord, och då fattade jag att jag blivit lite mer än hes..
så jag sprang upp till köket och gjorde te till mej själv, efter det blev allt bättre och bättre, men i skolan så var det kanske ojämnt, och på slutet av dagen vid tre så slutade min röst att fungera igen -.-, ingen träning för mej på söndag om jag inte blir bättre.. ingen feber eller snuva har man iallafall! :D
och en sak till, vi har fått jävla mycket med läxor!! blä.
Det ända som kan få mej på bra humör är om jag får shoppa! iiiiih!
men jag får vänta tills mitt barnbidrag kommit -.- den eviga väntan.. PUSS    Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0