shululu!

Idag har det varit skola som vanligt, och blöö!
Efter skolan gick jag och Josèfin till simhallen som vanligt, men gaah, idag var det inte alls lika lugnt som vanligt :o!
Först var det en badvakt som började råkade spruta  ISKALLT vatten på oss när han skulle spola av golvet, och då skrek både jag och Joséfin. Då tyckte han att det tydlgen var jättekul att spruta, så då sprutade han ännu mer..
Då började vi simma iväg till andra sidan av hela bassängen. Samtidigt kom jag på ett finfint namn till ena simbanan, det var för dom som var snabbare än andra på att simma, och då bestämde jag att kalla den Essingeleden :) fiffigt? YÄJ
Sedan var det en mega skum kille som var ganska gammal som kollade på varje tjej som gick förbi, sen gick han ner i samma bana som Joséfins och min och börja hoppa på stället och skaka på huvudet ganska länge.. Otrooooligt konstigt va? Några minuter senare kom det några hunkar skuttande förbi, och det gjorde det ännu svårare att vara där, blä! aja, nu ska jag ner och duscha och kolla på heroes klockan nio! :) PUSSELIPUSS / luis 

Kommentarer
Postat av: Daniela

haha essingeleden det var ju fett bra:P

2008-09-18 @ 19:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0