shopping!

jag kom nyss hem från kista ,har vart och shoppat :) jaghann inte så mycket i dag ska tillbaka i morrn och fortsätta :) haha
i dag i skolan gick det väl bra förutom att min gitarr va ostämd och att alla gick till sina lektioner -.-  för alla sominte vet så e det lördag i dag och vi gick i skolan!!! -.-  vår skola firade 50-års jubelium och vi va där i dag , alla hade lektioner men inte vi !!! :D för vi skulle hålla underhållningen på scenen, vi va sist upp med bandet med "see you again" . men det sämsta va att alla hade gått till sina lektioner då så vi spelade typ för 7 styycken kändes det som -.- hahah menmen ...
hahahah och när vi skulle stötta 7:orna så sa vi att vi skulle sjunga så högt vi kunde och så falskt vi kunde hahah, vilket blev jätte fint! :) haha Daniela va iaf jätte duktig , fett starkt att sjunga i dag , bättre "comeback" får man leta efter  ;)
 haha
dom här jeansen köpte jag :) i morrn ska jag upp och köpa överdelar :D to be continued..:D//josefin.


90% svarta jeans från bikbok..."tough love"                                399:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0