nice or bajs!

jag kom nyss hem från lollo, idag gjorde vi ingen smulpaj men vi åt glass :D hihi'
efterskolan gick vi till badhallen... då var klockan ett. :D fasst idag tränade vi lite cheerleadingen i vattnet, haha lollo satt på mina axlar och sen kastade jag ner henne! -.- gick inte så bra menmen. ahah
aja som sagt har jag massor med läxor så jag måste gå. jag måste bara veta vad just DU tycker om att bada?!???!  
nice or bajs,,, skriv ditt svar! pusss//josefin





vatten som vatten! (AA)


Kommentarer
Postat av: Daniela

heejsan:D

jag älskar och bada men nu får jag inte göra det förens om en mmåååånnnaaadd:( dålit för knät:(

puss <333

2008-09-24 @ 20:49:49
Postat av: frazit

känner med lella :( får inte bada på en månad heller pga min beejbipiercing...

2008-09-26 @ 19:22:49
URL: http://frazit.blogg.se/frazit
Postat av: josefin

stackars er D: puss

2008-09-26 @ 20:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0