Musse Pigg fyller 80.

I år fyller kära Musse Pigg år och det firas med lite plagg på catwalken.
  Jag tycker att både den klassiska musse är urgullig och den lite "modernare" är det, så om man ska ut på stan och leta, blir det ´vilket som helst.

Anyway, snart ska jag ut och handla lite jag med!
Jag tycker det är grymt kul och leta upp snygga kläder på datan, och sen vet man precis vad man vill ha!
(När man väl är inne i stan´)
jag letade upp det här också, haha. LookieLookie! 
PUSS LOLLO!

Designer ; Vivienne Tam
Min favorit av alla dom här var nog den från Megastore.
mickeytshirt1
Från megastore.se, 225 kr.

mickeytshirt2
Från chicy.se, 249 kr.

cubus
Från Cubus ca 150 kr



Kommentarer
Postat av: MY

FIN BLOGG :D

Rolig att läsa :D

Vi ses i morn :D <3

2008-09-10 @ 19:06:00
Postat av: josefin

ååh tack my ,, :D

2008-09-10 @ 19:11:13
Postat av: josfin

hahah emma ! det e du gumman :D

du fick den ur en fin kameravinkel:)

2008-09-10 @ 19:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0