MÅNDAG!

Det är verkligen jätte kul när folk som man inte känner komenterar bloggen! Det uppskattar både jag och Louise :D.
Tack!
Idag har det varit en helt vanlig tråkig dag, en vanlig Måndag kanske jag ska nämna -.- hatar måndagar. aja jag har iaf gjort klart mitt rum nu :D jag tkr det e jätte fint nu, eftersom jag har så lite utrymme så blir det trångt tkr jag men det e stor plats ändå. jag är ända aldrig i mitt rum xD förutom på natten och när jag sitter vid datanxD
haha
vi hade en flummig matte lektion i dag. Emmas fiiiiina "catwalk" eller vad man ska kalla det , hahaha!!
jag och lollo hade skiiit tråkigt så vi tog massa bilder :) här e bilderna från hela dagen! :D kraaam// Josefin


en morgon med daniela... sen våran roliga matte. haha !


Josefin (Jag)               och         Lousie :D


visst e vi fiina hahah! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0