mamma mia i love!

Tjänatjäna, idag var det en helt vanlig skoldag.
Eftersom att vi alltid gör en massa skumma saker så är det gaaanska naturligt för oss! :D
En sak måste jag iallafall tillägga!
Nu på lördag ska skolan vår fira 50 år, och då ska vi i musikklasserna spela och sjunga en massa, men jag, josefin, emma, emma, daniela och terese har ju ett eget band! hellyeah!
Så vi fick emma käääära emma rasmussen att spela med oss då! :D och hon går inte i musikklassen, TACK EMMA! <3
jaha.. igår fick nu ju läsa att jag och josefin var på mamma mia!
och omg, så blir det alltid när jag sett en bra grymt bra film!
jag drogar allt om den filmen lyssnar på soundtrack läser om filmen kollar en massa klipp på youtube :o hehe, någon som gör detsamma? ..
och ni kan skriva upp att jag ska köpa DVD sen! :D
varsågod, kunde inte låta bli! :o lite låtar från filmen hihi
puss på er! / Louise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0