kylie minogue!

Kylie funderar på att bli gay!!!!
sångerskan är trött på att hon aldrig hittar en man .. 
- Jag skulle bli gay för Tallulah Bankhead  skull. Hon var en fascinerande och exotisk kvinna. Det fanns så mycket att beundra hos henne, säger Kylie till The Sun.



e det nån mer än jag som tkr att dom e ganska lika ?!?! :)




AJA!! tillbaka till verkligheten... i dag va en skön dag , vi slutade ett! :)
nice... det va en typisk josse dag för mina dagar börjar alltid dåligt och slutar bra -.-   i dag så åkte jag till daniela vid 7 kanske för vi skulle ta bussen som gick halv 8, men buss HELVETET  kom 07:48  och så va den as full så lollo och terese kom inte med , hahah (AA) vi kom in på musiken kanske 5 minuter för sent och lollo och tessi kanske 10 minuter . men men låten som vi spelar e ändå sääämst !!!
aja dagen slutade iaf bra , för kl ett gick jag å lollo direkt till simhallen och simmade  fasst det blev mest lek ... rättare sagt bara lek :D

jag och lollo in da simhall! :)



e det nån mer än jag som reagerar väldigt starkt på hans namn !???!? haha




jag måste bara visa våran sexiga mattelärare !!!! mums !!!!!!!!



haha ha en bra kväll / josefin


Kommentarer
Postat av: emma

hej porrbilder xD

2008-09-10 @ 19:00:50
URL: http://emmarasmussen.blogg.se/
Postat av: josefin

haha jag vet go rickard sexig rumpa .. llalla :D

2008-09-10 @ 19:05:36
Postat av: Emma k :)

haha, och vem är den stolte fotografen ?

jaag :D



puss och kram :)

2008-09-10 @ 19:10:04
Postat av: Louise

inte du iallafall emma XD

2008-09-10 @ 19:30:56
URL: http://brelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0