jag hatar köer!

tjena!
josefins och min blogg ser inte precis 'modern' ut, den är lik en grotta.. -.-
så nu ska vi bara vänta på att kära Ralle [annars känd som Emma Rasmussen]
ska bli klar med Tereses design till hennes blogg.. så det är därav dagens rubrik kommer ifrån : JAG HATAR KÖER!
det är därför jag tycker att vi inte borde ha köer, allt skulle bli så mycket enklare.
man skulle få mat snabbare, få bloggen fixad snabbare [-.-] m.m.
aja, men nu är det ju så att det finns köer så det är väl bara att vänta. BLÄ!

idag har det inte hänt så värst mycket..
JO VÄNTA!
jag, Emma och Josefin såg mr heto nr 1 : RED!
olala! man började nästan att gråta, gamla tider tjejer.. typ.
fast skolan knappt har börjat har vi fått riktigt mycket med läxor!
någon mer som hatar läxor? L-Ä-X-O-R? blä.
imorgon ska jag hem till Josefin och hennes familj och fira henne :)
även fast hon fyller på torsdag, varför hon inte firar då vet jag inte ^^

hejdå nakenfisar! <3
/ luis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0