ikea, i love!

idag har terese och jag varit på IKEA, och som vanligt är det väl ganska mycket folk där, but we manage!
vi flög omkring där och snackade en massa om hur vi skulle göra mitt rum.
för er som inte vet så ska jag få ett nytt rum, just nu har jag ett fult rum på övervåningen som är ganska litet.. VÄLDIGT litet..* och eftersom att vi byggt ut hela huset så har jag också få ett nytt rum! :'D
men först måste vi lägga värmegolv och göra iordning mitt blivande badrum och en massa innan jag ens kan börja handla grejer till mitt rum, men men iallafall så gick vi runt där för att få lite ideér.
så nu har man bestämt att jag ska ha ett lite "vår" tema på mitt rum, hahah!
vita väggar, massor av växter mörka möbler och korgflätade saker..typ ^^
och nu är det bara att längta!.. :/ det värsta alltså..
puss / L








plus att efter IKEA rundan gick vi i spöregnet iväg till intersport som ligger en mil bort -.- ( not )
men iallafall så blev vi lite blöta, och ännu blötare.. och blä så jobbigt det var!
sen när vi lyckats ta oss fram så köpte terese en sportisportbag och ett schampo/balsam kit och jag nöjde mej med en tub body scrub, men det där sista köpte vi inte på intersport om det är någon dum jävel som trodde det, haha!


blä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0