ike!

hejhej ,  jag hade fullt upp i går med läxor och skit ! men nu har jag lite tid iaf .
e det nån mer än jag som har läst om orkanen "ike" ???!?
det e fett läskigt,, det har gått in över texas nu men börjar avta litegrann . ovädret är nästan lika stort som USA-delstaten !
nu e det orkanrisk oxå:O den beräknas vara det störsa ovädret i USA , kanske va "katrina" som drabbade USA under 2005 större ...
stackars människor som bor där asså:O!!

 
tillbaka til sverige ! ,
idag e det lördag , haha! jag och daniela vaknade vid 9 och gick upp och åt en stooooor frukost ,,:)
sen åkte vi till henne och pluggade både på spanska och engelskan ,,, jag satsar på ett högt betyg i engelska och va därför tvungen att ha alla glosor , det  e hela 70  st :O
fatta !!!
menmen i torsdags va jag och lollo på träning och på perrongen på huddinge centrum fanns det en sån där godis automat, som jag och lollo ville ha godis ur ,, när vi hade lagt ner pengar i den så kom det inte nått , så vi fick tillbaka pengarna och prövade igen ,, den funkade aldrig efter ett tag kom tåget precis när vi höll på att stoppa ner pengarna så vi fick panik och då fick vi verkligen inget godis -.- haha och härom dagen när vi skulle hem från skolan skulle jag trycka på stopp knappen när lollo började garva , hon pekade på knappen, och så här såg den ut (klicka på bilden för att se större)




haha vi blev ganska förvirrade  eftersom vårat IQ inte e världens bästa !! (AA)
haha , vi får se hur träningen går i morrn ,, pusspuss // josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0