hej alla ...

hej alla glada!
jag och lollo har precis kommit hem från en liten shopping-runda i huddinge c.  Hon köpte väl inte så mkt , lr rättare sagt ingenting -.- haha
själv köpte jag två tröjor från h&m.
skoldagen har vart väldigt lång. Men dagen  blev lite roligare när
Jag och lollo stod i korridoren och hon satt på min rygg, sen skulle jag putta upp henne lite men så släppte jag henne och trodde att hon va me på det men hon ramla och drog mig i byxorna så jag höll på att kliva på henne men då putta hon bort mina ben så jag ramla -.- haha ni fattar inte vad vi garva !!!!!!! hela skolan titta ju fan -.-
sen har vi bara pratat om hur vi ska göra våran hemsida ,,, här kommer bilder på dagens inköp.
/ Jussä

 
Från H&M en vinröd kofta.
298 :-


Från H&M en grå polotröja.
198:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0