hard rock café.

tjatja :D
igår var som sagt jag och josefin på hard rock café.
och gissa vad vi gjorde där?
*pling jag vet!*
vi var där för att fira hennes fördelsedag! :D
men egentligen fyller människan år imorgon, alltså på torsdag, men då har ingen tid för stackarn! haha!
nejmen josefin och jag ska på träning, och hennes pappa och styvmamma skulle väl göra något annat (?)
har jag rätt eller rätt? ;D
så då fick lilla jag följa med på middag in till stan. tack så hemskt mycket josefin & CO. Fy vad gott det var.. :D
Lite nutid.. idag var det en helt vanlig onsdag, vi gick i skolan hade tråkigt emellanåt och efter skolan gick jag och josefin till simhallen för att bada & simma.. fresh and clean av klor blälasdlasd, ska duscha ikv!
lite bilder från igår kommer också!
So Long Kalsooong! / Louise










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0