blä på Emma Kilander!

jahapp, det är är liksom TYPISKT!
emma och jag stod vid musiken och väntade på att erik (vår kära musiklärare) skulle stämma våra gitarrer.
då gick jag lite smiiiidigt förbi emma, men då så märkte hon det.. och sa att eftersom hon lät som en noshörning och var sjuk borde hon fått gå före, men blablablabla och hotade med att hosta på mej!
iiiihhhp* och då sa jag att äschdå jag bryr mej inte för jag har världens bästa immunförsvar så hosta på du.
hon hostade.. och nu låter jag som en noshörning..
FUKK YU EMMA KILANDER! :o
och mr VB har ingen humor -.- 
halstabletter här kommer jag!
/ noshörningen L


Kommentarer
Postat av: Anonym

va??? :O jag hotade med att hosta, men gjorde jag det ??! rätt svar: Nej.

De där va lååågt Lollo! x)

2008-09-03 @ 19:42:50
Postat av: Anonym

och de är du som saknar humor gumman, face the truth X) <3

2008-09-03 @ 19:47:02
Postat av: Louise

emma & mr VB som inte har huuuuumor IN YOUR LITTLE TRUT! :D

2008-09-03 @ 19:53:26
URL: http://brelin.blogg.se/
Postat av: josefin

asså gud hahahxD illa , tur att noshörningar e ganska söta :) haha

2008-09-03 @ 20:20:04
Postat av: terese

Lol, ganska trovädrig historia för att inte vara sann tjejer :S:O haha!

2008-09-06 @ 19:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0