AMBULANS!!

asså gud vilken sjuk dag det har varit!!!
vi började klockan åtta med idrott, alla såg fram imot att ha innegympa och handboll!
jag fick bollen och sprang mot mål, men jag hörde ett skrik och vände mig om det va lella som skreek som in i helvete hon hade ramlat. hon skrek att hennes knä hade gått sönder och alla sprang och sa till henne att ligga still och andas! hon skrek och skrek och skrek , för hon hade JÄTTEONT ! vi ringde ambulansen och åkte till huddinge sjukhus, vi kom dit och dom knäckte tillbaka lellas knä ...
det va hemskt att se henne skrika så !!!!
vi satt och väntade på att röntgen bilderna skulle bli klara , diagnosen var att hon hade fått en spricka i knät och knät hade hoppat ur led! snacka om ont !!!^^  nu har hon lindat ben och går på kryckor och ska göra en tillhåls operation nästa vecka, men nu mår hon iaf bättre , ett tag va vi livrädda!!!!!!!!
när vi va klara på sjukhuset va klockan bara 12 :O vi som trodde den va typ 5 lr nått , men vi åkte till skolan men lella åkte hem .
vi repade på scenen tills öppet hus som e i morrrn -.- men lella va ju inte med men det gick ändå!
... lella kmr i morrn sa hon om inte hon har jätte ont vilket inte va så troligt sa hon ! :D:D:D:D  fatta vilken kämpe hon e !!!!:O

jag tycker att vi ska framföra låten i morrn till lella för att hon e en sådan kämpe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
vi tackar oxå ambulanspersonalen som va jätte snälla !!!:D:D:D

okey ..sånna här dagar har jag inte alls ofta ! haha
kanske en gång var 15:e år xD ahahha det e första gången i år !!!
haha!
från oss alla till daniela : du är BÄÄÄST !!!!!!!
pusspusss//Josefin

Kommentarer
Postat av: Daniela

Asså jag vet inte vad jag ska säiga jag är så jävla glad att ni var med mig till sjukhuset!!!! Jag skulle aldrig ha klarat det utan er! ni är dom bästa kompisarna som finns! Jag står för evit i skuld till er och snacka om att jag måste göra något för er , bjuda hem er på middag minst eller nått. Ni var värkligen riktiga vänner även fast jag skrek skit så hökt och skrämde skiten ur er och jag är så tacksam för det!!!!

TACK FÖR ATT NI VAR BÄST! PUUUSS<3333 //Lella

2008-09-19 @ 18:29:43
Postat av: emma

sötlella! tycker ändå att du var jätteduktig, fast du hade så ont! <333

2008-09-19 @ 21:19:47
URL: http://emmarasmussen.blogg.se/
Postat av: da

2008-09-20 @ 14:11:22
Postat av: Daniela

aa jag försökte att va duktig i alla fall :P

<333

2008-09-20 @ 14:12:51
Postat av: josefin

ja asså gud lella va grym due , du stod lixom på scenen i dag !! snacka om stark !!!!!!!!älskar dejjj <333

2008-09-20 @ 14:37:29
Postat av: blummis

ja daniela, inte många som får en sån här skada skulle upp på en scen nästa dag.. du är stark och det märktes när allt hände. själv hade jag svimmat... haha. <3

2008-09-20 @ 18:18:04
URL: http://sablomqvist.blogg.se/
Postat av: Daniela

haha tack ni e så snälla!!! :D

men jag måste vara stark annars hade jag alldrig klarat mig här i livet:)

älskar er alla!!! <<333

2008-09-21 @ 11:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0