Älskar Rosor!

aaas grym bild lollo! :D hahah..... NOT !!! -.- aja jag bjuder på mig själv i dag :)
asså ni skulle smakat smuldegen , jag döör så god den va!! men aja det va inte därför jag skulle skriva, som alla vet tappade jag bort mina nycklar och har gjort ett par nya. A iaf nu när min låtsas mamma står och läser min uppsats och hänger på min säng... fick hon tag i nått och det ramlade ner , och det va mina gamla NYCKLAR !!!!!!!!!! jag får damp !!!! så nu har jag två av varje nyckel :D haha
aja nu ska jag gå och sova, asså jag böt stil bara för att min data fick damp och nu går det inte att ändra tillbaka ! hejdåååå//Josefin

tänkte bara visa min fiina ros! Jag fick den av Kenneth, för er som inte vet så e det min låtsas pappa, fasst mamma och han e inte tillsammans längre ! hahahhaxD aja han skickar iaf en ros till mig varje år när jag fyller år, visst e den fin? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0