Louise - hahahahh!

Från tjuvlyssnat.se

Spring nicht och Scream, it's just a small Bill!

Café, stad uppe i norra Sverige

Två tjejer och två killar ~13 sitter och diskuterar snygga kändisar.
Kille 1: Men sångaren i det där tyska bandet som är så kända nu... Hon är snygg!
Tjej 1: Menar du Tokio hotel?
Kille 1: Jaa...Exakt dom! Sångaren är grymt snygg fast hon är emo!
Kille 2: Jag håller med, och att hon kan sjunga är ett plus också!
Tjej 2: Ni vet väl att han är kille?
Kille 2: Ofta?
Tjej 1 (skrattandes): Det är sant!
Kille 1 (chockat): FAN JAG ÄR BÖG!

hahahahahhahahah !! XD oherregud! jag tog det från en kommentar från kenzas blogg..
ojojoj, stackars kille, att får reda på att man är bög sådär.. hahahah!

Kommentarer
Postat av: lisa

ahhahahaha grym text XD checka gärna in min blogg o kommntera massor :)

2008-10-18 @ 14:45:37
URL: http://jhl.blogg.se/
Postat av: NELLISSS

hahaha, ohnej.. xD not my dirty bill xD

2008-10-18 @ 21:20:58
URL: http://n3lli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0