Louise - blääää!

jaa, som ni kanske läste i Josefins inlägg så hade vi ingen träning, men jag var där iallafall.
Eftersom att jag pratade med Terese i telefonen så kunde jag inte se vilka sms jag hade fått, och då hade coacherna skickat att vi inte hade någon träning -.- skit1
en hade feber och den andra hade magsjuka :o
och där stod jag på södermalm och pratade med Josefin istället som höll mej sällskap halva vägen hem.
haha sedan tog Terese över ..
aja, nu är man hemma och ska börja med idrotts uppsatsen, konstnärs uppsatsen och läsa lite litelite..
först ska jag gå och sno ett juice paket, den där turen till stan dödade mej -.- slajflkasf¨
justja, jag var på middag igår. god mat och god efterrätt :D
jag glömde att ta ett foto av äppelkakan, så ni får suktas av denna istället!
  
vad gjorde ni igår?
puss

Kommentarer
Postat av: frallan

du vet att man kan läsa sms och prata i telefon samtidigt? ;)

2008-10-19 @ 18:25:02
URL: http://frazit.blogg.se/frazit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0