Louise - AF

nu sitter jag hemma hos josefin, hon skriver allt jag säger att hon ska skriva medan jag ligger bredvid henne i soffan och har jävla ont i huvet, pga vädret!  händer det er också?
idag va det en tur till adolf fredriks musikskola,där det va öppethus, till  skärholmen och hem till josefin. natten kommer jag att tillbringa här och i morgon bitti är det träning.:D
det ända som jag köpte i dag var en ögonfransböjjjjare.
här kommer lite bilder ifrån i dag.
puss

blä!

I Aulan, dom som går där vet vad jag menar ;) Älskar er skola :D

folk var vänliga och ville ge oss hur många kataloger som helst, hih!

big school!

haha, trevligt sällskap man kan ha i biblioteket...

amen jag tror att det rätta svaret är 1. Arabiska föreningen för fiskare! eller?

haha.. sorry tänkte inte på att jag tog kort -.-

en sån där följde med mej hem idag! :D mwihihi

_____________________________________________________________________________________________

Nicole ha så kul i Spanien imorgon! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Nicole

AAAWH TACK! Ni är så sjukt söta! <3

2008-10-11 @ 21:51:26
URL: http://nicolepippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0