Louise

hello kittens!
igår var det ju som sagt tjejmiddag hos Kära Daniela. Tack för allt <3
ikväll ska man på middag igen, inte för att den kommer bil lika fartfylld men aja..
jag fick några bilder, men dom bästa togs av Josefin.. och hennes systemkamera... :D
dom flesta bilderna var lite flummiga, Josefin försökte sig på ett konståkningskast på mej (!) och jag vet inte riktigt vad hon höll på med! haha, och jiises, jag antar att Josefin och jag får bjuda på de bilderna ^^
imorgon är det träning och jag måste plugga! Prov på måndag och två uppsatsen ska in.
får plugga på middagen? wow, jag är ju så artig haha.
här får ni lite bilder, Terese och jag kom lite för tidigt och dom var inte klara, så vi gick ner till sjön där vi träffade en katt ( som senare visades vara Danielas haha )
och för er om sett "When a stranger calls" så liknade den där platsen den filmen grymt mycket! hihi
pusspuss.

spöööökish

där kom katten in i bilden!

så rädda blev vi då..

äcklig bild? jjaaaa!!"&3

myyyysigt, checka sötisen under bordet. hahahah!

Kommentarer
Postat av: Daniela

missen maja:D:D<33

2008-10-19 @ 20:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0