Louise

Nu har Josefin gått hem och jag sitter här hemma och borde egentligen plugga lite.
Men nu är det ju så att man är tonåring, och då är det inte ofta man orkar med sånt.. hihi!
Dagen var seg som fan! och även fast jag sov nio timmar så var jag trött! blää,
eftersom att Josefin och jag fick.. *host* IG på ett fysikläxföhör, så fick vi göra om det idag, så nu har vi G .. haha.
Men faktiskt så sa vår kära mentor till Josefin att eftersom att vi annars aldrig fått IG på något, så måste det vara fel på läraren.. Och jag kan inget annat göra än att hålla med! wiiiieee!
lite nytt hamnade också i garderben i fredags som vissa kanske läste;
 KRAM!

Stickat H&M
198 Kr

Stövlar Wedins
399 Kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0