Louise

Jag säger bara goooooooooooooodmorgon Sverige!
Inte för att jag vaknade nyss men... haha.. jag såg just att klockan var 12.19.. det är inte morgon längre ^^
ändå ligger Terese den björnen och sover fortfarande! jag förstår mej inte på folk som sover länge.. haha.
idag ska jag vara med att vara med mina kära vänner, kolla på film med dom typ.
och ikväll fira lite halloweeeen!
grr, och snart lär små barn ränna utanför dörren och mina föräldrar står och biter sig på naglarna för att inte få ett ägg kastat på huset. Jag säger bara en sak, ha godis hemma!
skriver lite senare.
vad ska ni göra på halloween? :o
GLAD HALLOWEEN SÖTNOSAR!


Kommentarer
Postat av: Loo - Veckansblogg?

happy halloween :D händer ikväll då?

2008-10-31 @ 16:03:02
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: terese

det skulle du ha sagt innan din käre syster kommer och v åldgästar ! pappa var och handlade så huset var typ mer än tomt.. O.O

2008-10-31 @ 23:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0