Louise

Hej allihopa!
Heeeeeerregud whata moorning! :o  Josefin skickade ett sms när jag stod på busshållplatsen att hon skulle komma och hämta upp mej, eftersom att Terese var hos sin mamma som var två bussstationer bort. Josefins morfar körde oss dit och där stod bussen, den fulla sjörövaren och jag sprang mot bussen samtidigt som jag skrek att Terese inte skulle ta den. Men snabbt insåg jag att vi skulle hinna, så jag skrek att jag skoja och fick en förvirrad min tillbaka.. (hehe)
Men blä bussen var full och vi kom inte på, så då bestämde vi oss att vänta på nästa.
Men fuck vad kallt det var, helt plötsligt kom en annan buss som inte alls gick till vår skola, om vi skulle ta den skulle vi få sitta på den i hundra år och komma försent. + att vi skulle behöva gå en bit också. Men det gjorde vi! vi hoppade på den bussen och satte oss längst fram.
Bussen körde iväg och vi fattade inte alls vart vi var, förutom Terese som hade åkt med den förut, men aja. Daniela skickade ett sms att vi inte hade Fysik som var den första lektionen för dagen så då satt vi lugnt kvar..
lång historia, anyway vi kom fram , hahah! blabla
Nu sitter jag här med min idrotts uppsats och det går segt som den!
Skolan var helt ok förutom att Josefin gick omkring som Jack Sparrow = en full sjöman!
P.g.a sin tå.. hahahah! nejmen hennes tå är blå ( det rimmar! ) och hon måste ha på sig sina spa toffler för att kunna gå.. kuligt värre..
Nu har jag skrivit klar, herregud!
PUSS

påväg till skolan, dom bjuder på den där gott folk!

haha, vems fot?'

påväg hem, haha! trååååååkigt!


Kommentarer
Postat av: blummie

oj jag tror att vi körde en blomman där... PUSS

2008-10-20 @ 21:43:04
URL: http://sablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0