josefin

ja i dag har det varit en helt vanlig fredag :D men som sagt så stack vi till stan efter skolan . vi skulle igentligen köpa skor till lollo , men jag hittade två tröjor. så det blev två tröjor till mig och ett par skor :D älskar att shoppa!!!!!!!!!! ::D
 eftersom jag inte la in bilder i går så får ni några här. i går va det " camp devils" som våra bästa tränare hade fixat för att det skulle vara kul och träna, men saken e att det e roligt att träna utan camp devils oxå :D
min hund älskar mig! haha


bästa tränarna!


bästa laget ! :D


innan träningen så hoppade jag och LouiSe löv:O
höstens färger e såå underbara!


haha sen i dag har jag shoppat det här :D




tröja/kofta -JANE NORMAN                    449 :-
tröja - JANE ORMAN                                399:-
skor - WEDINS                                         349:-

nu ska jag titta klart på idol pusss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0