Josefin - tack louise :D

va snällt av lollo pch låta mig att skriva om promenaden hem! -.-. hahah a men den va faktist helt fuck´t upp!
haha det började med att vi fick slänga oss av den trånga bussen. när vi hade kommit av så började jag att peka på dom som satt i bilarna och flörtade. (hahaha) jag vet intevrf menså blev det iaf. så jag och lollo började hålla på så hela vägen. sen började lollo och flumma som faan och jag sa att vi skulle stanna och le mot bilarne. När vi hade tröttnat på det så gick vi därifrån och insåg att det va två gubbar som hade stått på en balkong över oss och tittat på oss-.-      ni kan ju inte fatta att vi garvade ännu mer då -.- hahaha!!!
aja sen kommer jag inte ihåg mera så ni får nöja er nu :)
här kommer lite bilder från idag :D
klassens städvecka -.-


bussväntande!

på väg hem... Daniela , Emma (muppmagnet XD) och Terese! looooove<3333


medans dom andra stod och väntade på bussen hade jag och lollo lite kul xD
måste bara bryta mej in i josefins inlägg här.. :
FUL MEN DEN BJUDER JAG FAN PÅ! BLÄ!



hihi!

den knökfulla bussen xD


flumm promenaden hem!

Jag ser ut som en kossa på den här bilden också! :o / L
jag avslutade dagen med en runda med min hund upp till kvarndammen. :D

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0