josefin - soffakväll.

nån mer än jag som tycker det är jätte skönt med lov ?
för mig kommer det iförsej inte bli så mycket lov för jag har sjukt mycket uppsatser och prov-.- menmen ,,, jag klarar mig :)
idag så vad et en helt vanlig chill fredag :D   förutom engelskan, asså dom som vet förstår vad jag menar :O
vådå inte kunna svenska ! when i...when i... ååååååååh galen jag blleeeeeeeeeeeeeeeev!!!
aja nu kommer bilder från i går och i dag :D
igår så skulle vi ha träning, vi skulle till mig och då såg jag en skylt, lollo va tvungen att lägga sig på marken för kolla in skylten. :D

sedan drog jag och lollo på oss mössorna och gick till bussen :D

höst är en vacker årstid (fasst kall) :D

IDAG !!!
alla vet ju att toaletterna i skolorna inte är sååå fräscha ,, haha!

efter skoldagen så åkte jag och emma hem till mig och åt flingor :D
hihi sen så stack vi och lella till huddinge c och mumsa i oss donken, där vi träffade Fanny, Klara , Hanna och isabelle. och nån annan som jag inte vet vem det e :P haha
nu sitter jag och lella här i soffan och tittar på idol :D


puss

Kommentarer
Postat av: Daniela

HAHA det var mysigt:D ha det så bra på lovet<333

2008-10-24 @ 23:00:49
Postat av: josefin

gud du med asså :O

pussssssssssss

2008-10-24 @ 23:03:24
URL: http://brelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0