Josefin-fågelbajs?!?!?!?

asså jag läste nyss om posh, som några kanske vet så använder hon en ansiktskräm som innehåller sperma för att göra huden fin. men nu har hon vart i japan och provat en ny som har...FÅGELBAJS i !!!!! :O USH ! fan va äckligt. men den funkade tydligen bra . Hon använder även en framställd av nektergalsbajs i :O ! haha
hon har igentligen problem med acne, som nu e tydligen bekämpat XD hahaha!!


idag så hade vi spanska prov...jag tror att det gick bra faktist :) jag svarade på allt och det kändes bra :D wie! nu e det bara uppsatsen i morrn :O. men det går nog bra :D
dagen har vart rätt okey , bara att mitt och lollos "hus" i tekniken (alla säger att de e ett hus men det ska vara en bil -.-) bli aldrig klart eftersom ALEX typ sprutar lim på den hela tiden-.- haha aja vi blir säkert klara nästa gång :).
huset görs av glasspinnar om ni undrar ! -.- haha!
nu måste jag träna på att skriva uppsats :) puss<33

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0