Josefin-en höst promenad...

vanlig tråkig måndag!
i dag så va det min lollo och blommans tur att städa på tredje våningen, alltså vi ägda allt och alla. det va en liten cp 7:a som sparkade ut våran hög som vi sopat upp så vi tvingade han att städa upp*ler* hahah!


i morsegick jag till lella som vanligt och i dag fick jag äran att titta när hon åt frukost! haha


 efter skolan gick jag till lollo vi åt knäckebröd och tittade på tv ! mums...
efterdet hämtade min underbara pappa upp mig hos lollo och vi åkte och gick ut med buddy . 
 det ser ut som att han krockar med en pinne hahha.


ganska fin höstdag faktist! :D

 
jag hittade en rolig bild och var tvungen att visa den .. haha


nu måste jag plugga jag har prov i spanska på onsdag...:S pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0