josefin

i dag har jag lärt mig att svälja tabletter :D:D:D!
hahah jag har inte kunnat det förut för att jaghar tyckt att det e för läskigt att dom ska fastna i halsen.
men skolsyster hjälpte mig :D
jag e fett stolt *ler*
haha
idag har det varit en vanlig dag faktist :)
orkar inte gå in på detaljer haha. men jag e fett trött iaf. haha

MODE!!

Planerar du en shoppingtripp till huvudstaden? Eller är du redan en 08, men känner att du behöver bättre koll på Stockholms modebutiker? Lotta Carlsen och Pia Stigell på Smart City Shopping har tagit fram en karta över vår huvudstad, med information om butiker, märken, gallerior, utländska kedjor och mycket annat.

Smart City Shopping arbetar som shoppingrådgivare i Stockholm och hjälper dagligen besökare att hitta rätt butiker.

- Vi arbetar med allt från mode och konst till juveler och antikviteter och guidar våra kunder till butiker vars utbud eller service gör dem till shoppingpärlor. Den nya kartan är till för dem som föredrar att shoppa själva, men som ändå vill få guidning till guldkornen, säger Lotta Carlsen till Damernas Värld.

Kartan kostar cirka 69 kronor och säljs på utvalda hotell och turistbyråer. Du kan också beställa den via [email protected]

läs mer om mode på http://se.msn.com/ 
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0