josefin

 nu har jag kommit hem från hockey ... gud va roligt det är alltså . typ det ända stället man kan skrika på utan att höras hahaxD
dom första två perioderna söög verkligen. djurgården låg under med 5-1 fatta va skamm asså södertälje ligger lixom sist :O aja den sista perioden hände det lite iaf , eller iaf dom sista sju minutrarna . djurgården gjorde två mål och det stod 5-3 , dom förlora so wath ?!? vem bryr sig dom gjorde bra ifrån sig sista halvleken och dom hade en dålig dag helt enkelt :P
jag sitter här med min stooora och då menar jag verkligen stoooora djurgården hockeytröja som är jätte mysig och ska inte ta av mig den förrän jag ska sova :)
 haha vad har ni gjort i kväll?
i djurgården finns det en spelare som bara är 17 år jätte liten ijämförelse med alla dom stora grapparna haha! lite och söt , jag såg också en kille på lektarna några säten bort som va jätte lik "red" för er som vet vem det e xD hah! men d.v.s att han va jätte söööööööööt  !!!!
jag tycker det är kul när det e fajt (AA) haha det blev inte så mycket men då får dom iaf behålla sina  söta små ansikten aahhaha.

nu är våran kompis i florida och hon sa att resan dit gick jätte bra :D hon ska vara där när amerikanska valet är och då ber vi henne att skriva i bloggen vem som vann! :D  please daniela ? :D du får iaf ha det bäst där och bada lite från mig också :D:D puss!
 

bilder från i dag !
den va verkligen vacker!

nu ska ni som inte ha vart hemma hos mig se hur nära planen åker asså XD



så kul va min dag hahaxD nej men ska lova att jag är bättre på att ta kort i morrn :D puss

Kommentarer
Postat av: Bea

what? Obama? varför vill du det? det kommer förstöra så mycket för usa...

2008-10-28 @ 23:20:25
URL: http://beaa.blogg.se/
Postat av: Bea

hahahhaha vaa ?värre än bush? Oj då verkar det inte som du har läst så mycket om mccain. Men vad är det som är så bra med obama då? kramkram

2008-10-29 @ 01:52:18
URL: http://beaa.blogg.se/
Postat av: emma

eeeeh, södertälje är bäst? heja ssk! haha <3

2008-10-29 @ 12:21:47
URL: http://emmarasmussen.blogg.se/
Postat av: Bea

hmm okej :S

2008-10-29 @ 14:44:48
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0