josefin

gud va kul att du har det så bra gumman :) vi längtar redan efter dig . messa så fort du vet hur det gick i valet ? :D
så jag får veta hahahxD

igår så prövade jag allt tillhalloween, för er som inte vet så ska jag över till några kompisar för dom har makerad på lördag :) det ska bli jätte kul :D
en  liten bild för att inte avslöja för mycket :D haha

haha
ikväll ska mamma jag jacob och morfar gå på hockey :D  WIEE  djurgården spelar mot södertälje. ska bli jätte kul faktist :D
kommer tyvärr missa lite av Desperete menmen , jag kan spela in det :D haha och så kommer jag ju hinna se halva :D det e lugnt :D
vad ska  ni göra på halloween?
nu ska jag gå och läsa lite ,, puss


Kommentarer
Postat av: Bea

ja, och eftersom jag bor i usa ar det skiitstort och alla snackar om valet jamt. Jag vill att Joh mccain ska vinna ...duda?

2008-10-28 @ 18:08:32
URL: http://beaa.blogg.se/
Postat av: Daniela

ar du skon eller Barack Obama ska vinna!!!

2008-10-28 @ 22:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0