josefin

i dag va det som sagt trääning , den va faktist mega jobbig,,, men bra :D
i går glömmde jag att säga att jag bakade faktist :O kärleksmums!! jätte goda blev dom :) här kommer bilder från i dag :)
igår så bakade jag en liten kaka. MUUUUUUUUUUMS!!!

vill du smaka?

på väg till träningen gick jag och lollo på apoteket för att vi va för tidiga,,,där köpte jag en liten present till min mamma,, och enliten handkräm till mig själv , ego som e :D    louise fick ett par öronproppar hahha!

fick och fick, jag måste ju betala tillbaka XD haha, nu ska du inte låtsas vara snällare än vad du är! :o haha.. skoja (a) / Louise
jag frågade om du ville ha dom du ba nej ! bajskorv :D //josefin



jätte mysig !   puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0