josefin

äntligen klar med min idrotts uppsats i styrka :D:D:D
jag e meeega glad asså :)
vad ska alla göra i kväll?
idag har jag vart så himla tråkig ... jag har inte tagit några bilder :O fy mig alltså (AA)


Hett med utväxt!
Hösten och vintern är på väg och det mörka underhåret kommer som ett brev på posten. Men av med mössan, nu behöver vi inte gömma utväxten längre. nu är det inne med utväxt. Tricket är att låta utväxten se avsiktlig och genomtänkt ut, istället för ett jag-hinner-inte-till-frisören-missöde. Se gärna till att skarven mellan tidigare ljusare hår och mörkare utväxt är lite ojämn, tipsar en hollywoodfrisör.
du behöver altså inte slita på håret i vinter :D
pusss

Kommentarer
Postat av: SANNA

det ser inte så fint ut tycker jag. ;P

2008-10-23 @ 20:02:51
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0