Josefin

hejhej!
nu känns det som att jag har all tid i världen att skriva ett inlägg, men jag kommer inte skriva så långt för att själv tycker jag att det e tråkigt att läsa långa texter. jag vet inte vad ni tkr men...jag lägger i stället upp bilder och skriver till dom. :)
idag bara en bild -.- haha sorry!
i dag så vaknade jag vid 9 av att min hund stod och andades på mig mitt i nyllet. nice!
efter frukosten gick jag och pappa ut på en hääärlig höstpromenad.

sen har jag inte gjort så mkt mera ...
jag sitter här i soffan och väntar på lollo, hon ska sova här och vi ska på träning i morgon bitti :D
bilder från kvällen kommer antingen i morgon lr senare i kväll.
nu ska jag klippa klorna på min vovve :)
puss 


Kommentarer
Postat av: emma

fett frääscht ju, hundar luktar mysigt i munnen ju <3

2008-10-11 @ 22:29:28
URL: http://emmarasmussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0