josefin-Fredag!

idag e det fredag :) jag e hos mamma och vi kör en tjejkväll i dag.
min brorsa e på nån "klassfest" hans lärare från 6:an har samlat alla elever och så ska dom träffas. Jag vill oxå göra det med min klass sen :D
i dag va det en helt vanlig dag faktist ingenting roligt hände! -.- hah
lr jo ...fasst det e inte så kul det va bara kul då för att vi va så trötta: vi skulle gå till engelskan och då skulle terese ta danielas böcker för att hon går på kryckor. då tog tessie danielas spanska bok och frågade lollo : vem fan e det som har tagit spanksan ??!?!?
och började aaas garva!!!!!!hahah så då började vi oxå garva.
a det va typ det roligaste som hände haha. nu ska jag mumsa klart på min macka. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0