Louise - kalas imorgon!

jag kom just hem från en liten tur i mataffären Willys.
imorgon väntar gymnasiemässan med pappsen och kalaset som min lillasyster har och jag och Terese ska hjälpa till på det och vara allmänt trevliga. :)
Idag var dagen fylld av broschyrer och gymnasieelever som lärare frågade vad man var intresserad av och en massa.
faktiskt roligare än vad jag trodde att det skulle vara! även om man itne känner att man behöver gå dit kan det vara riktigt kul iallafall! men att stryka omkring med far sin kanske inte känns lika lockande..
- nej men kolla Louise, SCANIA GYMNASIUM! KOOOOOOOOOM *ryckryckiarmen*
- snälla pappa! neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
känner ni igen er? hahaha
ska gå och kolla på litt tv höhö
kram!

-.- den där bjuder jag på.. "hoho"

haha, B-godis? "brumbrum" hahahahah!

den där bjuder terese på! hon är annars jätte söt i verkligeheten, jag lovar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0