Louise - Im Going Crazy!

mitt internet strejkar då & då, msn fungerar inte längre och jag blir lack!
usch varför ska allt hända mig? :o buhhuuh
och faktiskt fungerar inte klockan eller datumet på min data! det står att det är oktober 2000 och just nu är klockan 00:20, någon som vet vad felet kan vara? blööö!
jaha, iallafall så har jag just kommit hem från skolan och funderar på att mätta magen snart.
skolmaten idag var sisådär ok, lapskojs? .. jaa, men det åt inte jag haha jag tog en liten smakbit av den vegitariskarätten.
vi får se vad som väntar i kylskåpet då.. haha, hittade tre lite små charmiga kylskåp på google,  ett sånt måste man ju ha när man flyttar ;)
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0