Lollo

håller på att bestämma låt till musiklärargrejen på fredag.
vi har alltså fått i uppdrag att lära halva klassen en låt på en kvart.. hmm inte så kul ..
jag tänkte iallafall lära ut den här. nu är det bestämt.. har ändrat mej några gånger.. höhö



och idag har vi haft teknik och fortsatt med vår älskade glassbil/husbil och jag byggde en .. motor tror jag.. till bilen haha!
Josefin och jag går ju också i musikprofil på våran skola så då är det en obligatorisk sak att vara med på lucian varje år, och tänk idag var första repet.. och jag som tyckte julen var långt borta.. :o
jag undrar vem som blir årets lucia..? ser inte det här lite ut som josefin?

kramisar

Kommentarer
Postat av: Daniela

vaaa har ni hafft den forsta luciatraningen utan mig!:O

puss<333

2008-11-05 @ 22:44:11
Postat av: blummie

hörru! jag ska vara lucia!!! :o

2008-11-06 @ 15:11:00
URL: http://sablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0