Louise

nu sitter jag färdig duschad och beredd att skriva dagens inlägg från moi!
idag har jag och tjejerna ätit lunch, vi valde ( sååå nyttiga som vi är ) pizza hut på söder.
terese och jag var smarta att hälsa på kocken och resten som vi praoade med ( det ingick lite där, när vi bestämde vart vi skulle äta he..he..hehe.. ) vi åt lunch buffén för 79:- och usch vad mätt jag blev.. haha
vi satt där ett väldigt långt tag men senare när vi gick sa vi hejdå till emma & terese som skulle hem för att göra sig iordning för respektive träningar, voilá så var det bara emma, jag & josefin kvar.
vi drog iväg till slussen för att kolla in en krog som josefin's mammas bästakompis jobbar, fint ställe!
sedan gick vi upp till stortorget och vidare till slottet där vi lekte amerikanska turister.. mycket mycket underhållande enligt oss..
vi gick in och ut under färder för att prata lite engelska och se vilka som var bra på det o inte.. det var väl lite sisådär :o
efter några hundra år bestämde vi oss att tassa iväg till stadshuset och under vägen hörde man endast josefins och emmas klagande att deras fötter gjorde ooont, så underbart smart som jag, moi, I, yo är så tog jag inte sk. " high heels ".
vi kom in genom portarna till stadshuset och det visade sig vara kullersten där också så emma och josse fullkomligt rullade omkring för att inte fastna.. en mycket underbar syn.. hahah!
sedan bestämde vi oss för att vi skulle GÅ upp till tornet, men det visade sig vara stängt när vi kommit halvvägs.. av en vakt som sa att det var " community meeting " vad det nu betyder? så vi gick ner och vidare till vattnet där vi hittade en mängd roliga attraktioner, ni får se.
nu har jag nog skrivit det längsta inlägget hittils, jag undrar om någon ens orkat läsa allt det här.. haha! om ni gjort det, så tack? hhoooho puss&kram or should I say ; kiss&hug mini .. *något rimmande ord*

dom .. fick för sig.. att det var en.. hehe.. euw

vakt ; girls, behind that black line.
jag; oh, behind the black line.. I didnt see it..
*allihopa står bakom linjen*
*hör någon ropa till, det var vakt byte*
jag; holy shit! the whole swedish army is coming!!
Josse/emma eller båda; oooomg!!!!
jag; GIRLS! HOOOOOOLD YOUR HORSES!
hahahahhahahh!


den bjuder jag på, snäll som jag är :D // Josefin


*borde ej ses av minderåriga..( alltså mindre än oss.. hahah)

haha.. *skakar på huvudet*

Kommentarer
Postat av: emma

hahah x)

fan va vi är NORMALA ;)

Men seriöst, va tråkigt livet skulle vara om man inte fick vara lite flumm ibland(okej, jag är det typ 24/7 men ändå).. det tillhör lixom mej X)

2008-11-04 @ 16:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0