Josefin - världens stoltaste!!!

godmooooorgon!!! :D:D:D  nu har jag kommit hem från karatetävlingen... inte jag som tävlat utan min lillebror som är 7 tävlade i en internationel tävling i karate i dag ... han är fantatiskt duktig faktist :D 
länderna som tävlade var Estland  , Danmark , Norge , Storbrittanien och Sverige såklart .. tävlingen hette Stockholm open.
Oliver (min lille bror) tävlade i pojkar 01 (7 år) han kom trea av alla länder :D:D:D tänka sig ! haha
jag va jätte stolt:D



när vi satt och det va prisutdelning så satt det nån konstig tant nedanför mig och mamma som satt och jätte log haha , när dom ropade upp på prispallen förstapristagaren så vände hon sig om och ba : det e min son, svart hår .. min son. och hon jätte log hela tiden ...  mamma tittade på mig och ba : vem fråga ?
hahah sen så när dom ropade upp tredjeplatsen till min lillebror så petade jag på hennes axel och ba : det e min bror, sjust hår ...min min bror!
hahahaha hon blev  tyst och vände sig om ! ahahhahah! det va über kuuuul!!!!!!

nu ska jag äta lite lunch och sen ska vi dra till kista ...
ikväll blir det PAARTYYY!!! :D 
pusspuss

Kommentarer
Postat av: lovisa

vad gullig:)

2008-11-01 @ 10:40:18
URL: http://loviiissaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0