Josefin - då är vi två...

jag pratade precis med Emma åp telefonen, jag ska åka till henne med halvbussen om jag hinner fram innan hennes buss kommer xD
haaha!
jag satt uppe halva natten och tittade på ema,,,nån mera som gjorde det ?
i går va det träning och tyvärr så orkar jag inte lägga in bilder nu...gör det i efterimiddag,

idag kommer ju Daniela hem !!!!!!!!!!!!!! WIEEEEEE!!:D:D:D:D:D
undra om fuckern är brun -.- hihi(AA)
vill oxå till florida :(
men vi hälsar iaf henne välkommen hem :D
puss gumman!

ja jag håller med lollo...jag längtar JÄTTE mycket till musiken ,, haha NOT ! jag längtar till bilden då allt är över!
nu måste jag uppdatera mig om andras liv hahaxD
bilder och lite mera text kommer sen , puss

Kommentarer
Postat av: Daniela

haha tack josse:D <333

2008-11-07 @ 22:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0