Josefin

Godmorgon :D nu har jag vaknat faktist , inte så sent ändå , för jag vaknade halv tio :O hhahah
hade ni en bra kväll igår?
jag hade det ,, det va suuper kul :D jag tog inte så mycket bilder tyvärr men några få hahaxD det va iallafall inte bara vi som va utklädda :D
jag hinner inte skriva så mycket för jag ska packa lite kläder som jacob ska ta hem till pappa ,,,jag åker hem i morrn :D här kommer bilderna :D


så såg jag uthahahxD jag hade meeega tuperat hår, ögonmask, skjorta som va sönder riven, leggins,
sotade ögon och rött läppstift :D

flera bilder kommer sen när jag fått in dom från mobilen :D
puss

Kommentarer
Postat av: hahaha

fett ful XD

2008-11-02 @ 14:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0