Josefin

Hejsaaaan!
idag har det hänt mycket tycker jag :O    
dagen började med att killarna hade simtest så vi tjejor hade sovmorgon till 9 då kemin började och killarna hann inte dit , så det blev en lugnt lektion.
på kemin!  det vi hållerpå med är organisk kemi!

vi ritade en liten Devil (AA)
 
sen hade vi so och den va också lugn ,, vi gissade huvudstäder det gick rätt bra , vi kunde jätte många förutom några i afrika. men man kan inte va bäst på allt ;)
efter so:n blev det lunch och vi fick tacos mums!

efter lunchen va det gymnasiummässa för alla nior. det va faktist jätte kul , vi hann massor !
jag blev lite fast för Östra och sjödal... dom verkar jätte bra :)
vi drev med jätte många haha (jag och lollo )   vi sa att vi gick på fotboll för att få en fin liten påse :) och vi älskade att bygga  idag ! haha!
förlåt för den suddiga bilden!

dagen slutade med att vi åkte tillbaka till skolan för att ha bild det behövde verkligen vi ... utan killarna och alla andra haha! det va bara Jag, Louise, Terese, Daniela, Emma R, Emma K... hoppas jag inte glömde nån (AA) hihi!
det gick jätte bra faktist :D
min bild på näckrosdammen!   ganska nöjd faktist...



Men iförsej så e ju inte dagen slut än:O:O:O nu väntar Idol!!! det får ni inte missa asså ,,,dom ska ju köra duetter i dag :D

okey...det här va ett av det längsta inlägg jag har skrivit tror jag .
när jag läser bloggar brukar jag bara läsa texten om det är bilder med(AA) så därför får ni också bilder :D
puss!

Kommentarer
Postat av: Aleks

Var också på mässan xD när kom ni ditt?

2008-11-14 @ 18:41:37
URL: http://cheeraleks.blogg.se/
Postat av: Aleks

Vi var där typ 11-14 xD

2008-11-14 @ 19:30:48
URL: http://cheeraleks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0