Louise - kläder för nyår, Fixade!

Så, nu väntar bara nyår, gaah. Nu har jag tillbringat tre dagar i stan. Huvudvärk, trött och kramp i benen/fötterna har jag också! fantastico nu ska jag bara knarka lite alvedon för att huvudvärken ska dö bort. GRrRrrEat..
Har ni också hasat er runt på mellandagsrean?
Ni som vet, det är en pina.. För en del, men för mej kan det vara ganska ok, bara man har pengarna! Som nu är slut.. och då menar jag SLUUUUUT!
Jag tänkte lägga ut lite bilder på kläderna jag ska ha på nyår, men nu skyller jag på min älskade huvudpain -.-'.
Ikväll på le 4;an on the televisiono kommer smekmånaden. Gullig komedi med snyggopyggo Ashton Kutcher och en annan liten tjej som man sett i andra filmer Brittany Murphy. Ska nog se på den.. om jag inte svimmar av innan.
Den börjar faktiskt 22.00.. Jag kaaaanske hunnit slockna vid den tiden, så trött som jag är så tror jag att det är fullt möjligt!
guuuuud vad jag tycker synd om mej själv!! kom på det nu! HAaaah.. !
men.. det är synd om mej.. :D:D
puss på era gorillstoratrosor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0